FANDOM

Беливикс је трансформација Винкса постигнута у Сезони 4. То је трансформација после Енчантикса, али због чињенице девојке лете назад у Меџикс на крају сезоне, речено је да не буде коначна трансформација, и као што рече Госпођица Фарагонда о Ловцима на Виле у Сезони 4, Беливикс је трансформација на вишем нивоу којем могу приступити Енчантикс виле, али никада није споменула да је то била коначна вилинска форма, већ само један од многих других облика на вишем нивоу вилинских моћи.

Захтеви Уреди

Да виле да зараде своју Беливикс форму, она мора да натера људе да верују у виле и магију, тако Беливикс се могу зарадити само на Земљи или негде где људи не верују у магију. Белиевик јача када више људи верују у магију, што значи да уколиковила не убедити људе да верују у виле и магију, њене моћи ће ослабити.

Белиевик долази са четири врсте крила: нормалним крилима, а затим вила има Супер Брза Крила (Спидикс), Крила за Телепортацију (Зумикс) и Магични Траг крила.

Винкс Беливикс зарађују у чаробној опасности јер Рокси верује у њих. У епизоди, у Дајане Британији, Винкс ће добити још једну нову трансформацију зове Софикс, ово је један од поклона судбине (дар мудрости) и дају Винксицама цвет и биљна овлашћења сродне Фауни и могућности да буду у потпуној хармонији са природом. Други Поклон (Поклон од срца) повећава њихову храброст и они зарађују Ловикс, трансформацију која им даје ледена овлашћења. Трећи Поклон (Поклон таме) није дао девојкама нову трансформацију, то је уместо моћи да неког мртвог врати у живот, али они могу да га користе само једном.

Питање је настао када се први пут појавила Стела вила у Гарденију. Добила Блум и њену породицу да верују у магију, али не зарађују своју Беливикс. Ово се највише логично објаснио да вила мора имати своју Енчантиикс да зараде своју потпуну Беливикс. Госпођица Фарагонда сама то потврдио рекавши да је Виша вила формулар доступан на виле који су већ стекли Коначну Форму вила, њихов Енчантикс.

Магичне Моћи Уреди

Са Белиевик, вила има моћ да допре до срца и некоме помогне људима да превазиђу своје лоше навике или слабости.

Свака вила има другачији тип ове снаге: