FANDOM

Дафне

Дафне.

Дафне (или Дафни или од сезоне 6 Дефна) је Блумина сестра. Значи, она је старија кћерка од краља и краљице планете Домина.

Она је кад је горео Домино Блум послала на Земљу а њу су убиле вештице. Дафне је била дух. Она је била нимфа језера Рокалуче. Има жуту маску коју ће дати Блум. Дафне је прво била дух и појављивала се у Блуминим сновима. У првом филму, „Винкс Клуб: Тајна Изгубљеног Краљевства“ је Дафне дала своју маску Блум, те је Блум кроз њу видела Домино какво је било прве уништења. У филму „Винкс Клуб 3Д: Чаробна Авантура“ се Дафне на почетку појавила као златна рибица коју су служавке дале Блум за доручак али је Блум то одбила појести. Дафне се из рибице претворила у себе (још тадашњег духа).

У пети сезони, Дафне је заробио Тритон јер је хтио да му каже тајну Сиреникса. Она је јавила Блум помоћу снова у једном делу и неколико епизода са Дафне је била заробљена и Лејла. Е сада како је Дафне поновно постала човек? У задњој епизоди 5. сезоне Блум је добила своју Сиреникс жељу и зажељела да Дафне поновно буде као што је била и пре. Након тога догађаја Винкс су имале концерт на којему је била и Дафне, када Дафне је рекла: „Имам најбољу млађу сестру на свету, слатко“.

У шестој сезони, Дафне се венча са паладином Тореном, Скајим нећаком.

Дафне

Дафне као дух.