FANDOM

Муза Кимура

Musa 7

Глас омогућили
Џема Донати (Оригинал/Италија)
Роми Дамес (Никелодеон)
Асоциације
Тјун (Пикси Лепог Понашања)
Пепе (Медвед)
Сона (Селки капије Океана Мелодије)
Чери (Пикси Времена)
Године (У првом појављивању)
16
Рођендан
30. Мај
Место рођења
Мелодија
Пуно име
Муза Кимура

Муза Кимура је вила музике.

Особине и Личност Уреди

Музикална је. Воли да игра свира разне инструменте и пева разне песме. Али љен омиљени инструмент је флаута. Њена емотивна слабост је смрт њене мајке и то што ју је отац пре много година напустио. Она је такође помало усамљена зато што се у првој сезони заљубила у Ривена али му то не признаје, у другој сезони већ почињу да се забављају заједно.

Сезоне Уреди

Пре-Серије Уреди

Муза живи на планети Мелодија са мамом и татом. Њена мајка, Матлин је била певачица са невероватним гласом; и њен отац, Ху Бу је пијаниста; и они зарадили њихов живот обављањем на сцени. Међутим њена мајка разболела и умрла када Муза је била веома млада, јер њена породица није имала довољно новца да себи приуште њен третман. Након смрти њене мајке, њен отац одрекао сву музику и не одобрава Музин љубави за музику, вероватно зато што се плашио да би Муза доживела исту судбину као и њена мајка ако она инсистирала на томе музичарка.

Сезона 1 Уреди

Винк спасавају Блум тако што се трансформишу. На дан руже, она је открила да Блума и Стеле да је њена мајка умрла кад је била веома мала. Пошто су отишли у мочвари, дошло је непосредно љубав између ње и Ривен. Је ударио Музу веома тешко када Дарси је обрнула Ривен у шпијунира за њих. У једној епизоди, када је и Стела тврде, иде сама на Меџикс граду, где она види Ривен и Дарци на састанку. Када Ајси открије Музу, она је задиркује, док Муза је шамара у лице. Вештице нападају Музу и када она води у Ривен, она тражи помоћ, али он је одбацује. Бинкице дођу до њеног спасавања и Муза признаје да воли Ривен, али након догађаја тог дана, никада није хтела да га поново видим. У финалу сезоне, када Ривен претвара добар, ствари се мењају између њих.

Сезона 2 Уреди

У овој сезони, Муза је постала блиске пријатељице са Лејлом. Муза упознаје Џаред, специјалисту са заљубљен у њу. Она је узнемирена када он јој каже да му је Ривен је причао о њој, и да, ако Џаред жели да испуни један од Винкс виле, требало би да буде Муза. У једном епизоду, Муза је тражила да се одржи концерт у Црвеном фонтани, али њен отац, Ху Бу, је против, рекавши да би то било њено прво и последње извођење. Њен отац је био музичар, али он никада није играо ни једну ноту након је Музина мајка умрла. На концерту, Сторми напали Музин оца да се освети, али захваљујући брзом размишљању, Муза и Ривен су у стању да спасе Музин оца. На крају, њен отац је сагласан да јој настави своју музичку каријеру. Њена Писки је Тјун, Пикси од добрих манира, што је иронично због својих супротстављених личности. Она је трећа да добије свој Чармикс након што је одлучила да верује Ривен сама са Дарсију. У финалу сезоне, док су у Риликсу, Ривен се баца пред Лорда Даркард нападу да заштити Муза, и Муза сматра да ће умрети и пољуби га. Али се пробуди.

Сезона 3 Уреди

Током ове сезоне, Трикс нападају њену пријатељицу, Принцеза Галатеа Мелодије, и оне разбијају своја крила и почну ватру у библиотеци Алфије у процесу. Муза је одбила да напусти Галатеа да умре у пожару, и као таква, њена несебичност је награђена када је зарадила свој Енчантикс. а крају крајева, она користи своју нову стечену Вилин-прашину да угасе пожар и да се обнови Галатеини крила. На мисији у Златној Краљевству да стекну звезде воде, Муза је изабрана за улазак у кристално лавиринт, са својим оданост како би се сачувала магичну универзум се тестира од плаве коже вила по имену Аркадија. Аркадија понудио Музу избор да будемо заједно заувек са мајком, Матлин, или да је напусти и да добије звезде воде. Иако је Муза волео своју мајку веома много, она је знала да не може да напусти свемир за само једну особу, и тешка срца, она је изабрала да остане веран свом дужност да заштити свемир који јој је мајка била поносна на крају добијање последњи воде звезду.

Сезона 4 Уреди

Заједно са осталим девојчицама Винкс, Муза путовала на Земљу да траже у последње вилу на Земљи, који је открио да је девојчица по имену Рокси. Када је отворена продавница „Љубав и љубимци“, Муза је задужена за доношење љубимци певају, плешу, и играју инструменти.​​ Док на Земљи, током концерта ноћи у бару Фрути Мјузик, она је привукла пажњу менаџера по имену Џејсон Квин. Џејсон понудио Музу прилику да сними своју прву песму, али Ривенова уобичајена љубомора вози већи клин него обично када осећа Џејсон превише близу ње. Муза и Ривен тврдили о љубомори и она раскида са њим. Убрзо Џејсон даје Музу позив на свом венчању за њу да пева. Ускоро током сезоне 4, када Дијана трансформисане Гарденију у џунглу и киднапованих специјалисти, Муза плакала због Ривенова нестанка. У последњој епизоди сезоне 4, они се врате заједно.

Сезона 5 Уреди

Како би Винкс поразиле Тритон и ушле у Бескрајни Оцеан, морају добити моћ Сиреникс. Како би добиле Сиреникс, морају пронаћи Књигу Сиреникса и следити задатке које им књига задаје. И Винкс треба нову и привремену трансформацију: Хармоникс. Винкс се повезују са Селкисима и тако враћају њихове моћи. У једном епизоду, Тритон покушава да преокрене Лејла у монструма, али се окрене Музу у монструма уместо након што је скаче испред Лејле да је спасе. Када Муза као монструм испуњава Сона, Селки Мелодије, она претвара Музу врати у свом нормалном облику са чаробном линком. Касније, певање китови који држе Мелодију у равнотежи изненада нестану, јер Дарси и Сторми имају контролу над њима. Али Муза пева песму од детињства и она користи своје моћи да ослободи китове. У једном епизоду, Муза види Ривен са другом девојком. Али стварно ова девојчица је настава Ривен како да свира гитару везе концерт за своју девојку Музу.

Сезона 6 Уреди

Трикс су се вратили са новим моћима и преузме контролу над Мрачног Торањ, и почну да освајају све магичне школе. Они имају помоћ вештица под називом: Селина, и њена књига Легендаријум која може да се позове различите митолошка бића. Када Трикс се нападају школу, све девојчице губе своја овлашћења, осим Блум. Да би могли да наставе своју мисију, Блум даје девојчицама неким од њене моћи. Убрзо оне мале фрагменте биће нова трансформација под називом Блумикс. Касније истражиће Легендаријум и сматрају Елдора, која је створио књигу. Винкс морају да затворе Легендаријум заувек, и морају да формирају кључ. Али, да би уђу у свет легенди, Винкс морају да стекну моћ под називом Митикс. У међувремену, Ривен игнорише Музу јер он жели да се усредсреди на борбу. У једном епизоду, Муза изгуби глас јер Румпелстилтскин га је украо. Када се опорави њен глас, јер виле Бинкс је замене са кључем књиге Легендариум. Ривен каже да није могао да је спаси и одлучи да прекине своју романтичну везу, остао је само пријатељи. Затим, Ривен одлучује да напусти групу и да направи нови живот сам.

Филмови Уреди

Тајна Изгубљеног Краљевства Уреди

У овом филму Муза, са осталима, помогле су Блум у проналажењу њене родитеље.

Чаробна Авантура Уреди

У филму, Муза и Винкс (осим Блум) бори против Трикс на Алфију где они нису у стању да их победимо. Онда, када Блум иде на Гарденија јер она не може да се уда за Скај, Муза и Винкс теше је. Муза и Винкс Виле онда губе своја овлашћења јер Трикс уништиле позитивну енергију. После Винкс Виле одлучити да се суочи са Трикс, и враћа своје моћи. Винкс затим победе Трикс.

Транформације Уреди

Musasignature

Изглед Уреди

Главни чланак: Листа Музине Одeће

Галерија Уреди

Главни чланак: Муза/Галерија